Sider

søndag 28. oktober 2012

Vi øver og øver....

Bader i Kalandsvannet sommeren 2012.
 
Nå nærmer det seg feltprøven med stormskritt. 10. november er dagen vi skal til pers.  Vi har trent en del på dette nå og Plumbo virker å ha forståelse for øvelsen. Jeg synest hun dekker feltet bra og har ett fint tempo. Vi har prøvd varierende underlag, varierende alder og forskjellige personer som har tråkket feltet. Vi krysser fingrene for at dette skal gå veien.

Har også trent litt patruljesøk som gikk over all forventning. Jeg hadde så god styring på Plumbo at Nina på laget mitt trodde jeg hadde fått radiostyring på henne ;)  Det var en kjmpefin trening der jeg fikk se at hunden min begynner å vokse til og at all jobben vi har lagt ned begynner å gi frukter.

Også har vi trent litt mørkerundering, for det nærmer seg prøver for det også. Her jobber hunden godt og melder som alltid på figurantene. Alt i alt veldig fornøyd med de små babystegene vi har tatt.

Plumbo har også begynt på imuniseringskur mot allergien. Hun går på kortisontabletter for å dempe kløen så hun virker å ha litt bedre livskvalitet nå. Håper kuren kan hjelpe henne litt jaffal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar