Sider

mandag 19. desember 2011

Mitt aller første teigsøk med Plumbo.

I dag har vi vert på Fanafjellet og trent. Det var "case" på menyen og i dag gikk jeg og Plumbo teig for første gang. Vi fikk tildelt selve "fanaseteren". Det var en stor teig med veldig mange bygninger på. Vi begynte med å gå rundt hele teigen vår så jeg hadde kontroll på hvilket område jeg skulle dekke. Begynte så i ene enden å søkte rundt alle byggene. Plumbo jobbet utrolig bra i dag. Jeg kikket inn ett vindu i det som engang har vert ett hønsehus og der såg jeg figuranten ligge. Jeg styrte hunden rundt på andre siden av huset (der var ett hull i veggen helt nede), Plumbo stupte inn i hølet og halset alt hun kunne. Jeg synest dette hullet i veggen ble i minste laget så jeg valgte heller å gå inn døren :p... og der inne lå en "bevisstløs" person. Kjente jeg IKKE hadde kontroll på "BLÅS"-rutinene. Men men... når jeg fikk summet meg litt så kom jeg i gang med HLR og alt som hører med. Figuranten hadde også vert i slåsskamp med en annen savnet og hans livsviktige medisiner hadde blitt kastet utover bakken, så da fikk vi jaggu meg prøvd oss på ett felt også. Plumbo fant 4 av 5 gjenstander, apporterte og avleverte de til meg. Jeg er strålende fornøyd med dagens trening. Føler virkelig at dette er lærerikt og at jeg vokser litt for hver "case" vi har :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar