Sider

onsdag 22. februar 2012

Jada, vi er her enda!

Ja nå har jeg sluntret unna med bloggingen i det siste... Men det betyr ikke at vi ikke har trent!
Vi har trent jevnt og trutt. Lange spor, spor på asfalt, rundering, melding på gjenstand og åpen melding. Vi har tilogmed trent litt lydighet ;)  Kan ikke si annet enn at det går på frem på alle punkter. Hunden jobber som en helt og jeg koser meg på trening. Vi har byttet for siden sist og er nå gått over på Vom og Hundemat. Dette fungerer helt supert, men når vi gav hundene kylling til kvelds ble de litt muggen i magen..men men... sånt går jo over heldigvis!
Jeg har også fått opplæring i Garmin Basecamp, så nå har jeg begynt å sette meg inn i åssen GPS`en egentlig fungerer og alle finessene en kan lage til på PC.

En gang.... langt der fremme i det fjerne så tror jeg vi skal klare oss alene i skogen på en aksjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar