Sider

onsdag 29. februar 2012

Noen som sa noe om å stole på hunden?

7mnd gammel.

I går var jeg og Jørgen på Vannverket og trente litt utenom fellestreningene. Vi la spor for hverandre og vi fikk jaggu kjørt oss alle. Plumbo sitt spor var ca 600 meter langt og hadde ligget en drøy time. Det regnet stikker og strå og jeg hadde ikke heeeeelt de store forventningene. Plumbo fikk sin første løpetid for 5 dager siden også så å si at "det ikke er noen hjemme" i toppen er nesten en underdrivelse.

Vi startet sporet grett i hele 25 meter før hunden drog av i stikk motsatt retning. Jeg fikk henne på spor igjen, men de neste 300 meterne var DÅRLIG og hunden gikk overvær og virket aldeles ikke som hun forstod noen ting. Men det løsnet de siste 300 meterne. Hunden sliter MAX med konsentrasjonen nå i løpetiden, men når hun er på så er hun knuuusegod! Det var flere ganger jeg drog hunden av sporet og sa at; "Nå lyger du Plumbo for GPS`en sier at sporet ikke er her". Men det jeg ikke visste var at en viss kraftledning påvirker GPS`en så det er den som lyger og skinnet som har rett.
Hva lærte jeg? STOLE PÅ HUNDEN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar