Sider

fredag 2. september 2011

En annerledes dag på trening.

I går trente vi på søk i bygg. En del av Haukeland sykehus skal renoveres og vi fikk lov å "leke" oss litt der før arbeidet tar til. Jeg trener foreløpig med Mira siden Plumbo er i mors forvaltning enda :)  Jeg har ikke vert med på søk i bygg før og var litt engstelig for å prestere (jeg har jo en hund som ikke melder). Først kjørte vi Christian og Noia, så var det min og Mira sin tur. Jeg tenkte at figurantene kunne få med løsbitt så ser vi hva som skjer...og hva skjedde?? joda, hunden min jobber systematisk og grundig. Hun følger mine kommandoer og sjekker ut alle steder jeg peker på, og på toppen av det hele så melder hun helt perfekt!!! Det var tidenes oppsig-trening. Skulle nesten tro at Mira visste at hun skal "pensjoneres" fra NRH og at hun derfor hadde funnet ut at det var best å melde :p
He he..lille tullhønsa mi. Nå skal hun A-godkjennes på sofadeiging, og der vet jeg hun kommer å lykkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar