Sider

torsdag 1. september 2011

Tanker om både egentrening og NRH-trening.

Spor, rundering, melding, apport, feltsøk, avlevering, appell, mørkesøk, c-prøver, bringkobbel, halsmelding, figurantsug, samarbeid..... bahhh... kan ikke den valpen komme snart? Jeg grubler og funderer både natt og dag. Planene for treningen er klare. Det meste er tenkt gjennom både en og åtte ganger. Jeg har bestemt meg for at Plumbo skal ha halsmelding (ettersom Mira (min andre hund) aldri fikk helt teken på det hersens bringkobbelet). Jeg har drevet en del research ang hals og har planen klar for hvordan jeg skal gå frem.
Jeg tenker også en hel masse på min egen fysikk. Formen må bedres. Kondisen suger og flesket disser. Dette MÅ jeg klare å få bukt med relativt kjapt. (Jeg må jo klare å holde tritt med en Malles intensitet). Har begynt å spise sunnere og min elskede Zero er kun lov å nyte i helgene. Vi har også begynt å trene så smått igjen, men gaaad så tung en er i kroppen. Jeg har som mål å klare å jogge opp Fløyen innen juli 2012!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar