Sider

mandag 7. november 2011

I dag tok jeg utfordringen på strak arm!

woohooo... I dag har vi vert Stend og trent. Vi startet som vanlig med fellesdekk og det gikk veldig bra. Masse folk,biler og andre hunder som ruslet rundt men hun reiste seg ikke. Så var det tid for dagens utfordring; parallellspor med 6 hunder inkludert lille Plumbo. Jeg og Plumbo ble plassert i midten og jeg må innrømme at jeg ikke hadde de helt store forventningene til poden. Men nok en gang imponerer hun. I begynnelsen kikker hun på de andre, så settes snuten i spormodus og vi suser avgårde. Hun går tre PERFEKTE parallellspor, og har alle tre gangene hunder på begge sider av seg. Jeg er veldig fornøyd med dagen og utviklingen. Det er så godt å våge å prøve, senke skuldrene og virkelig kose seg med trening av hunden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar