Sider

torsdag 26. januar 2012

Case på menyen i dag.

I dag var vi på Vannverket og trente. Det var min tur å lage "case" til resten av laget. Alle 7 som stilte fikk tildelt teig og alle kom seg ut i søk. Selv styrte jeg KO så godt jeg kunne, mens jeg la ett spor som Plumbo kunne gå senere.
Sporet ble ca 1 1/2 time gammelt og var 500meter langt. Hunden har aldri gått spor i snø før og hun stabbet seg avgårde på skaren. Hun jobber veldig bra og jeg måtte le litt innimellom når hodet hennes forsvant ned i det ene fotsporet etter det andre. Hun blir tidvis ivrig og går utenom, men når jeg stopper opp søker hun fint opp igjen sporet. Hun fant alle 4 godbitene underveis og den FANTASTISK gøye pipeballen i slutten :)
Den var en mildt sagt sliten liten peanøtt som sovnet i bilen på vei hjem.
Alt i alt en vellykket dag, der jeg fikk prøvd meg på mapsource og kjenne på det å styre et KO og Plumbo fikk erfare snøspor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar