Sider

søndag 15. januar 2012

Digg dag i skogen.

I dag hadde vi ukjent oppgave på trening (teigsøk). Det var 4 savnede (fra Røde Kors) og vi fikk tildelt teiger.
Jeg og plumbo startet langs ene kanten i teigen vår. Når vi hadde gått 150meter såg jeg en Røde Korser 25 meter til venstre for meg (i naboens teig), men denne hadde ikke Plumbo oppdaget, hun derimot suste avgårde ned på en myr og jeg ropte og plystret men hun kom ikke... så plutselig VOFF VOFF VOFF VOFF, jaggu steike meg FUNN! En lykkelig, smilende og blid Røde Korser :)  Etter funn søkte jeg ferdig resten av teigen min. Plumbo hadde Astroen på seg og jeg GPS, så når vi kom hjem såg vi på hvordan vi hadde gått og jeg må si meg fornøyd med dekningsgraden :)

Vi trente også litt melding på gjenstand i dag. Plumbo synest det er ganske snålt å halse på ting, men hun gjør det likevel og takk og pris for det. Hun er så flink lille godjenten til mor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar