Sider

mandag 30. januar 2012

En aldri så liten nedtur...

I går var vi på Lagunen og trente. Vi hadde asfaltspor på menyen. Jeg var som alltid tidlig ute og la ett spor til Plumbo før de andre kom. Det gikk sånn passelig. Senere la vi tre paralellspor men Plumbo imponerte ikke her heller. Jeg ga meg ikke og la ett kort (25-30m) spor. Dette gikk glimrende! Jeg trente også melding på gjenstand og her er det en liten jente som har lært sakene sine. Nå er den deilige hamrende halsen ett faktum også på gjenstandsmelding. Til slutt hadde vi litt miljøtrening. Opp og ned skumle og høye gittertrapper. Kjøre litt handlevogn. Hoppe litt på underlag som beveger seg. Gå oppå rekker med handlevogner osv.
Jeg la henne også i dekk helt alene i dag menst jeg gikk og gjemte meg.. hun låg pal i over 10minutter, så her er jeg strålende fornøyd med henne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar