Sider

lørdag 28. juli 2012

Hei hvor det går....

Litt ballkast og morro må til .

På torsdag var vi på Vannverket å trente. Jeg hadde lyst å fortsette suksessen med spor. Thomas la spor til meg denne gangen. Og for de som ikke vet det så er han storebroren til Jørgen og alle har vel lest om de beryktede Jørgensporene?? vel, Thomas sine er ikke enklere, særlig ikke for hundefører. Her måtte JEG tenke og virkelig stole på hunden! Plumbo jobbet KJEMPEBRA, ramlet av 2 ganger men vi fikk det til til slutt. Hun fant rett og slett ingen gjenstander denne gangen, for sporet i seg selv var så krevende at hun ikke hadde tid til dem, men jeg fant to stk + slutten :)

I dag har vi nok en gang vert på Vannverket å trent. Jeg ville rundere litt med tyggisen min i dag. Jeg ønsket 8 slag, derav 5 funn og tre tomslag. Vi hadde masse løyene figuranter. En som holdt henne i halsbåndet og ville koooose, en syngende bærplukker, en som skubbet henne vekk og ikke ville ha noe med henne å gjøre osv osv... (vi er jaggu meg blitt flink på å variere figurantene våre i det siste).
Plumbo er jo blitt en drøm når det gjelder melding. Hun melder på det meste. Synest også hun jobbet godt i dag. Hun var motivert og full i krutt gjennom hele runderingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar