Sider

tirsdag 24. juli 2012

O vann med din glede...

I går var vi på Vannverket og trente. Det regnet stikker og strå så jeg utfordret meg selv. Jeg har hatt en sånn greie i hodet mitt om at når det regner sånn skikkelig mye, så kan ikke hunden min gå spor for da er alt "vasket" vekk....
Jeg fikk Marius til å legge 700m spor med 4 gjenstander + slutt. Liggetid ble ca 1 1/2-2 timer.
Plumbo brukte litt tid på å komme i gang med sporoppsøket for vi har så deilig gress her på vestlandet så hun måtte spise litt av det først. Men når vi kom i gang så var det ikke mye tvil gitt. Hun holdt god trekk i linen. Hadde to bittesmå sportap som hun jobbet fint inn igjen. Vi kom tilbake med alle gjenstander + slutt + ett stort glis siden vi hadde klart noe jeg trodde var umulig!  :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar