Sider

lørdag 7. juli 2012

Neida... jeg har ikke tatt helt ferie fra bloggingen :)



Hotdog på Førdesamlinga.



Halla. Nå er det jaggu meg lenge siden sist jeg rotet meg til å skrive noe her.
Det har vert mange nedturer i det siste gitt... sikkert derfor jeg ikke har vert så flink å skrive :p
Jeg har vridd og vendt hodet for å løse opp i runderingen. Har følt at hunden hadde mistet litt lysten på å gå ut og det ble mye pressing og støtting. Dette var jo selvsagt ikke så kjekt som når ting gikk på skinner så jeg mistet nok litt iveren jeg også... til og med sporet begynte å gå rett vest.. ye ye tenkte jeg..på tide å pakke sammen sakene og legge seg ned å gi opp..... men halo... det går jo ikke!!! alle må tåle ett slag i trynet, inkludert meg!
Så nå har vi prøvd litt nytt, hørt litt rundt, tenkt litt, vurdert mye og tatt imot råd... Resultat; tror nesten vi er back in business!

I dag var jeg så heldig å få ha med Plumbo på midtlinjen i Pepsi og Jørgen sin rundering. Dette var virkelig ett prøveprosjekt. Resultatet kunne fort blitt en malle som hadde blitt så høy at hun ikke ville fungert etterpå.
Men resultatet ble en supermotivert liten pike som absolutt jobbet og stod på. Her ble stødig melding på alle figurantene både gående, gråtende, bærplukkende og wannabe-psykisk utviklingshemmet.
Ser ut som hun helt har glemt dette med å nappe i klærne til figurantene (heldigvis).
 Jeg kjenner jeg selv har fått igjen gleden og iveren etter å fortsette, og takk og pris for det for B-søksprøvene nærmer seg med stormskritt!
Jeg kommer å fortsette å jobbe med motivasjonen og gleden. Det er viktig at vi lykkes og avslutter når vi er på topp! Jeg kommer også å fortsette med å bruke de flinke figurantene som gjør en glimrende jobb på alle måter.

Har forresten lært litt nytt siden sist også. Stjernesending kalles det på fint. Det er egentlig en form for meldingstrening som gjør det lett å få trent på masse forskjellige figuranter. Dette kommer jeg å trene en del på siden det også er med på å lære hunden å lese kroppspråket mitt. (styring)

Underettdøgnslevetid-biabeden.


                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar