Sider

søndag 23. oktober 2011

Gode lagkamerater er GULL verdt!

I dag har vi vert å trent på Lagunen. Plumbo og jeg gikk 8 spor på hardt underlag. De tre første sporene var så som så, men på det fjerde sporet virket det som hun begynte å forstå at "denne lukten fører til biteskinnet".  Det var mye boss som fløy rundt, folk som kom å gikk, biler i hytt og gevær så en kan godt si at det var mye forstyrrelser ute å gikk.
Fikk mye feedback på utvikling og arbeidet mitt i dag og det setter jeg virkelig STOR pris på. Uten lagkameratene mine hadde verken jeg eller hunden komt noen vei.

Vi trente også litt miljø. Vi gikk opp en HØY vindeltrapp + en annen trapp, begge i metall og særs gjennomsiktige. Også kjørte vi litt handlevogn, jeg skubbet og Plumbo satt oppi. Kanskje vi kan bytte på det en annen gang ;)
Plumbo taklet disse oppgavene veldig bra. Tydelig at hun er for ung til å forstå at ting faktisk kan være skummelt og farlig.

Vi hadde en kanon trening i dag og det var en dautrøtt liten peanøtt som fortet seg inn på varmekablene for å sove når vi kom hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar