Sider

søndag 16. oktober 2011

I dag startet vi innlæringen av spor.


I dag har vi vert på vannverket å trent. Jeg ble enig med lagleder om at nå var Plumbo klar for en introduksjon på spor. Jeg har tenkt en del på hvordan jeg har ønske om å gå frem her, og landet på å begynne med spor på hardt underlag. Korte, ferske spor med verdens kuleste figurant i enden er det jeg ønsker nå i starten.
Vi prøvde 3 knøttespor i dag. Plumbo er nysgjerrig og utforskende, men grunnet "mygg-hukommelse" så klarer hun ikke følge opp ferten over så mange meter. Hun glemmer seg vekk og blir forstyrret og avbrutt av spennende ting som et blad som suser forbi, en fugl som kvitrer, eller hva som helst annet av hverdagslige ting som vi som har levd en stund tar for gitt. Men hun er tross alt bare 11 uker gammel og har en hel masse modning i kroppen foran seg. Det siste sporet hun gikk i dag fikk hun en PERFEKT slutt på. Nesen var dønn klistret i asfalten og jaggu steike meg førte ikke den lukten til en hyggelig pølsemaker den også :D
Nå gleder vi oss til mandag og mer trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar