Sider

tirsdag 11. oktober 2011

Innlæring av hals


I går var vi å trente på Borgen. Jeg og Plumbo stratet med fremprovosering av tiggehalsen. I begynnelsen skjønte hun ikke stort. Hun ville veldig gjerne ha dette biteskinnet men da hun ikke fikk det la hun seg bare ned å pep og gren. Vi jobbet på en stund til og plutselig *VOFF*... LYKKE!!!! vi repeterte to ganger til før hun fikk seg en hvil i bilen. Senere tok jeg henne ut for å trene litt overvær. Vinden var ubestemmelig fra alle kanter og terrenget svært tuete og ulendt for en liten tass, men hun jobber utrolig godt. Nesen er på og hun utnytter høydene i terrenget for å få tak på ferten. En liten råtass!

I dag var det tid for å repetere halsen. Hun tok det med en eneste gang. *voff,vaff,vuff,vuff,voff*. Jeg kunne strekke det til 5-6 hals ( i går bare ett), og jeg kjenner jeg smelter inni meg av glede. Jeg er så stolt av lille peanøtten min :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar