Sider

onsdag 12. oktober 2011

Her gjelder det å ha tungen rett i munnen!

Høsten 2011

Halla alla. Nå har jeg og Plumbo gått oss en god runde i byens gater. Vi har møtt mange rare folk og dyr. Ene fiskehandleren på torget ville bytte Plumbo mot en laks :)  hans beste argument var da at laksen var jo større enn hunden ;) (ja ja, enn så lenge). Poden lærer farlig fort og jeg må jaggu meg ha tungen beint i munnen her. Hun tar tingene lynkjapt på både godt og vondt.
Nå sitter hun ved alle lyskryss og reiser seg ikke før hun får beskjed. Vi trener også mye på "dekk" utendørs og også her løsner det mer og mer. Vått underlag er ikke det kuleste hun vet å ligge på, men det forstår jeg veldig godt for det hadde ikke jeg likt heller.
Også må jeg jo ikke glemme å fortelle om det beste med hele turen i dag.... jeg tenkte jeg skulle se om hun hadde lært noe i går så på tull sa jeg "hals" til henne (jeg hadde ikke med biteskinn og animerte heller ikke.) og hun halset i vei som om hun ikke hadde gjort annet. Pølsene hagglet og jeg er sikker på jeg strålte mer enn solen i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar