Sider

lørdag 19. mai 2012

En gledelig dag.

Plumbo sammen med sin enørede "søster" Noia. Mai 2012.

Yiiipii.... I dag har vi vert på Vannverket og trent. Det ble litt usselt oppmøte så alle måtte gå spor.
Jeg ønsket meg ett B-spor, og fikk 700meter, med 4 gjenstander + slutt. Sporet ble liggende og godgjøre seg i 2 timer og jeg fyllte ventetiden med en liksomappell. (nærmer seg mer enn noen gang nå). Appellen var jeg veldig fornøyd med, og jeg håper vi klarer den neste uke.
Jeg begynte sporet med sporoppsøk og her var hunden sikker i sin sak. Vi meldte "SPOR" og suste avgårde. Hun fant alle fire gjenstandene pluss slutten :)  Og det beste av alt; Vi klokket inn på 14,29 minutter! Sporleggeren var forøvrig ny for Plumbo sin del( ikke at det egentlig skal ha så mye å si)

Alt i alt særdeles fornøyd med dagens prestasjoner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar