Sider

fredag 11. mai 2012

Yiihuuu....



I går var på Ervikane og trente. Her har vi ikke vert siden Plumbo var bittebitteliten. Jeg hadde rundering på agendaen. 6 tomslag og 4 funn (varierende fig. stående, sittende og liggende).
Plumbo gikk nydelige slag. Godt ut var hun hver gang. Det var varmt (første treningen i år der både jakke og genser låg igjen i bilen) og hunden var tørst, så det ble ett par ganger der noen vannhull fristet mer enn å finne pølsemaker i skogen. Men jeg lot henne drikke litt før jeg på nytt sendte henne ut. Hun fant alle figurantene og meldte pent enten stående eller sittende med fin avstand. En perfekt rundering i mine øyne (mtp at hun er 9 mnd)

Etter at treningen var ferdig ruslet vi ned til sjøen for å la hundene bade litt. Jeg hadde STORE forhåpninger om at Plumbo kanskje skulle vasse litt lengre enn til anklene... og har du sett.... lille flisa la på svøm etter tennisballen gang på gang. Hun var helt i hundre ute i vannet og det var godt å kjenne at vannskrekken hennes var visket bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar