Sider

søndag 6. mai 2012

En flott dag i skogen!

I dag har vi vert på Borgen og trent. Her har vi ikke vert siden Plumbo var ett lite rusk så for henne var runderingsløypen ukjent. Jeg begynte dagen med å trene litt på appellen (det minker på tiden). Fellesdekken gikk som smurt med skjult fører. Fri ved fot er jeg veldig fornøyd med og innkalling forbi kongen liggende på bakken er heller INGEN problem :)  Det skal bli stor stas den dagen appelen er ferdig og bestått og ute av verden :)

Vi har nå kommet opp i 5 tomslag i runderingen, så nå er vi godt i gang med oppbyggingen. Jeg ønsket også 4 varierte funn (stående, sittende og liggende figurant). Hunden jobber så bra så bra. Hun har fine slag og går stort sett ut. Ett par ganger måtte jeg gå henne ut noen meter (fordi jeg ikke var heeeelt fornøyd) og da fikk vi noen nydelige slag :)
Hun mister ikke piffen av tomslagene, men løper villig ut etter neste pølsemaker i skogen. Meldingen var heller ikke noe å si på i dag. INGEN napping i figurantene og en god og stødig hals. Hun er en flink liten propell :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar