Sider

torsdag 10. mai 2012

Helledussen for ett råskinn!

I går var jeg nok en gang så heldig at jeg fikk henge meg på A-kandidatene og deres opplegg. Momentet denne gangen var spor krysset av folk og dyr. Jeg fikk først ett kort spor (ca 300meter?) Det gikk VELDIG bra helt til vi kom til asfalten. Der hadde visst sporlegger blitt hentet av helikopter, for der var ikke mer spor igjen :)

Det andre sporet vi fikk var en hel del lengre (600-700meter?). Sporet var lagt i Langeskogen som er lufteparadis for hundeeiere. Her vrimlet av folk på stier og veier og vi hadde massevis av krysninger i sporet vårt. Det var en helt ny sporlegger for Plumbo også. Det var kryssing av bekk, over en mikkmakk "bro" (jeg gikk vedsidenav i frykt for at den ikke skulle tåle vekten av meg), av og på traffikerte stier, oppover og nedover skråninger og lille skinnet gikk som bare det. Jeg hadde ingen GPS så her ar det bare å lese hunden og henge på! Tro det eller ei men vi kom helt i mål!!!  Jeg er så stolt av Plumbo sine prestasjoner. Hun er så utrolig flink! Håper hun fortsetter i denne tralten for da har ikke jeg mye å frykte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar