Sider

torsdag 12. april 2012

Det er så godt når det fønker!

Ahhh... for en herlig dag på trening. I dag har vi vert på Vannverket og trent. Begynte med fellesdekk. Jeg var skjult denne gangen også og det gikk knirkefritt.
Jeg runderte også i dag. Hadde ønske om 2 tomslag og 6 funn. Hunden jobbet utrolig bra i dag, og elven var ikke fullt så skummel å krysse på egenhånd. Jeg fikk 2 gjenstander i dag og Plumbo meldte på begge to. Figurantene trenger jeg vel ikke engang å nevne at hun melder på, for her halses det så det ljomer.
Det var mer futt i henne i dag følte jeg, og jeg koste meg veldig med henne. Har utviklet en veldig god kjemi oss imellom, og det er bare å fortsette i den tralten vi er i.
Tusen hjertlig takk til mine fantastiske lagkamerater for godt figurantarbeid og en ekstra takk til Jørgen for fint opplegg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar