Sider

tirsdag 24. april 2012

Vi utvikler oss.

Plumbo 9 mnd.

I går var vi å trente i "ny" runderingsløype (heretter kallt Vannverket badeplass :p )
Det var varmt og løypen er BRATT og jeg hadde altfor mye klær på meg... memo til meg selv; Det går mot vår, dropp flere lag med ull nå!
Plumbo fikk en flott rundering denne gangen med 4 tomslag og 6 funn! Hun jobbet godt (selvom hun også var veldig varm). Jeg måtte støtte henne en del ganger over bekken som var der så på de neste treningene på Vannverket skal hun hjernevaskes med lydpåvirkning over elven for å fjerne den lille sperren hun har på vann. Men jeg klager ikke, hun finner og halser hver gang! og gaaaad så den hunden halser, ingen tette rør der i gården nei :) En flott trening med gode lagkamerater :)

I dag har jeg vert på Geofysen og trent på noe som for Plumbo var helt nytt, nemlig felt!
La ut 15 gjenstander og fikk tilbake 13 av de! Må si jeg er fornøyd. Selv bommulsdotten kom hun med, selv om den var litt ekkel og klistret seg til tungen.
Trente også litt vanlig apport for å vedlikeholde den frem mot appellen, og jeg ser det at hun kunne jo godt tygget litt mindre på gjenstandene. Tips taes imot med stor takk!

Nå er Plumbo endelig bikket 9 mnd og jeg teller dager og timer til å få unna appellen! Vi er klar (nesten).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar