Sider

onsdag 11. april 2012

Øve og generalisere...

Figurantarbeid i Alexandra sin teig.

På mandag var vi atter en gang på Vannverket og trente. Det striregnet og var kaldt og guffent. Vi trente rundering og denne gangen hadde vi 2 tomslag, en gjenstand og 5 personfunn. Plumbo jobber bra, men har litt vannskrekk så å krysse elven på egenhånd er litt ekkelt. Men hun gjør det til slutt. Merker at kondisen hennes kunne vert hakket bedre så nå har vi redusert matinntaket litt for å få vekk litt av de ekstra kiloene hun har anlagt.
Hadde også en liten prøveappell dømt av Tor Wilhelm. Vet ikke om det var bestått men han virket no fornøyd med det han såg tror jeg. Vi har uansett enda tid til å bli enda bittelitt bedre :)

I dag har jeg vert ute og trent orientering. Trente på de samme postene som A-kandidatene fikk på sin prøve skjærtorsdag. Og jeg er fryktelig stolt av meg selv og kan si at jeg hadde rett på alle postene.
Her er bare å fortsette å trene og vedlikeholde så skal jeg nok klare O-prøven til neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar