Sider

tirsdag 17. april 2012

Nye erfaringer.

I går var vi i Hausdalen og trente.
Dagens meny: Sporoppsøk.
Jeg fikk to sporoppsøk med 150meter lange spor. Plumbo skjønte ikke heeeelt første oppsøket, men det andre gikk som en drøm enda det startet helt i kanten på en elv (og Plumbo liker ikke å bli våt på potelankene sine). Resten av sporet gikk med ett poff og en blårøyk :)
En erfaring rikere!

Jeg trente også en del appell med henne tidligere på dagen. Da var vi i Nygårdsparken. Det var sol ute = MYE folk og dyr der!
Jeg trente fri ved fot, innkalling og apport. Det suste fugler rundt hodene våre, hunder kom ruslende forbi og det aulte med folk. Men Plumbo hadde heldigvis bare fokus på meg og jeg var helt trygg med å ha løs hund :)  Hun er ett lite råskinn og jeg er så glad jeg valgte henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar