Sider

tirsdag 3. april 2012

Ja, nå har jeg vert slapp med bloggingen i det siste.

På søndag var vi på Vannverket og trente. Plumbo er endelig ferdig med løpetiden og jeg valgte derfor å rundere etter gammelt. Jeg var spent på om hun i det hele tatt husket noe :)  Jeg begynner nå å bygge opp tomslag så på denne runderingen begynte vi med å ha med ett.
Jeg hadde også ønske om gjenstand for å se om hun kan melde på disse ute i skogen også (har bare trent åpen melding med henne).
Jeg begynte med å stille opp hunden. Sa "runder", og Plumbo suste avgårde og gjorde funn. Kommer til midtlinjen og sender på andre siden. Hun roter rundt leeenge ( det hadde blitt lagt ett spor som gikk på langs gjennom hele runderingsløypen og dette ble hun veldig opphengt i), så plutselig 40 meter unna figuranten så begynner hun å halse...????what??? ja ja. jeg får vel bare løpe og se, og jaggu steike sild. Lille poden hadde funnet en av sporgjenstandene og hun melder!!! GLEDE!
Resten av runderingen gikk også veldig bra. Jeg fikk melding på den gjenstanden jeg visste skulle ligge der, og på alle personene. En super trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar