Sider

fredag 27. april 2012

Flinke lille Plumbisen min.

Lille vidunderbarnet.

I går var vi på Korsneset og trente. Det ble rundering med 4 tomslag og 6 funn. Plumbo har ikke vert her å trent på flere mnd så løypen var ikke kjent for henne. Men jeg skal si hun imponerte meg. Hun gikk godt ut på alle slag, og ingen av de ørtenhundre bekkene hun måtte krysse var noe problem. Hun fant alle figurantene og halsen er fremdeles upåklagelig. Hun var heller ikke i figuranten og nappet i klærne (og det håper jeg hun fortsetter med). Jeg er veldig fornøyd med utviklingen og det er godt å se at hun ikke "detter" på tomslagene. Tror det har vert helt riktig strategi å bygge opp med ett ekstra tomslag pr uke :)
Håper vi er heldige og fortsetter i denne stimen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar